परमाधिपत्यक: रिवीजन सभ के बीचा में अंतर

विकिपीडिया से
Content deleted Content added
छो हॉट-कैट द्वारा श्रेणी:राजनीति शास्त्र हटावल गइल; [[श्रेणी:राजनीति बिज्ञान...
- अंगरेजी के कड़ी
लाइन 1: लाइन 1:
'''संप्रभुता''' <small>({{Lang-en|[[:en:Sovereignty|Sovereignty]]}})</small> के कानून शास्त्र में अइसन अधिकार के रूप में परिभाषित कइल जाला जवना के तहत कौनों प्रशासनिक इकाई (गवर्निंग बॉडी) बिना कौनों बाहरी हस्तक्षेप के अपने प्रशासन के चलावे में सक्षम होखे। राजनीति शास्त्र में संप्रभु के मतलब अइसन सत्ता से होला जवन कौनों [[राज प्राधिकरण]] (पॉलिटी) पर सम्पूर्ण [[प्रभुत्व]] रखत होखे।
'''संप्रभुता''' ({{Lang-en|Sovereignty}}) के कानूनशास्त्र में अइसन अधिकार के रूप में परिभाषित कइल जाला जवना के तहत कौनों प्रशासनिक इकाई (गवर्निंग बॉडी) बिना कौनों बाहरी हस्तक्षेप के अपने प्रशासन के चलावे में सक्षम होखे। राजनीतिशास्त्र में संप्रभु के मतलब अइसन सत्ता से होला जवन कौनों [[राज प्राधिकरण]] (पॉलिटी) पर सम्पूर्ण [[प्रभुत्व]] रखत होखे।


==संदर्भ==
==संदर्भ==

16:47, 6 अक्टूबर 2018 तक ले भइल बदलाव

संप्रभुता (अंग्रेजी: Sovereignty) के कानूनशास्त्र में अइसन अधिकार के रूप में परिभाषित कइल जाला जवना के तहत कौनों प्रशासनिक इकाई (गवर्निंग बॉडी) बिना कौनों बाहरी हस्तक्षेप के अपने प्रशासन के चलावे में सक्षम होखे। राजनीतिशास्त्र में संप्रभु के मतलब अइसन सत्ता से होला जवन कौनों राज प्राधिकरण (पॉलिटी) पर सम्पूर्ण प्रभुत्व रखत होखे।

संदर्भ